۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

دولّو: هفته دوم المپیک بیشتر مدال می‌گیریم/ بلغارستان ضعیف عمل کرده

دولّو: هفته دوم المپیک بیشتر مدال می‌گیریم/ بلغارستان ضعیف عمل کرده

دبیر فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌های خاص می‌گوید ناشنوایان ایران در هفته دوم المپیک صوفه بیشتر مدال می‌گیرند.

رمضانعلی دولّو در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به صوفیه بلغارستان، در خصوص آخرین وضعیت کاروان ناشنوایان ایران، پیروزی تیم فوتبال و شکست تیم والیبال در روز اول اظهار داشت: پیش بینی ما این است که فوتبال از گروه خودش صعود کند. در والیبال هم از تمام پتانسیل خود مقابل ترکیه استفاده کردیم ولی متاسفانه شکست خوردیم.

وی افزود: دو بازیکن والیبال ما پیش از اعزام به مسابقات مصدوم شدند. شاید اگر آنها با تیم ما بودند بهتر نتیجه می‌گرفتیم. به هر حال این بازی اول والیبال بود و ملی پوشان یک مقدار استرس داشتند. امیدواریم در مسابقات بعدی با توجه به آنالیزی که از تیم‌های حریف داریم به مراتب بهتر و روانتر بازی کنیم.

دبیر فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌های خاص درباره پیش بینی اش از عملکرد کاروان ایران درالمپیک صوفیه خاطرنشان کرد: معمولا ما در مسابقات المپیک در هفته دوم بهتر عمل می‌کنیم و تعداد مدال‌هایمان بیشتر است. رشته های مدال آور ما در هفته دوم بازی دارند و ما در آن مقطع زمانی هفه پرباری خواهیم داشت.

دولو ادامه داد: روحیه ورزشکاران ما مناسب است ولی یک مقدار کاستی و نواقصی در بخش اجرایی مسابقات و به دلیل عدم حمایت کمیته برگزاری رقابت‌ها بوده که ما جلسات زیادی را در این خصوص برگزار کردیم.

وی با اشاره به میزبانی بلغارستان هم یادآور شد: بلغارستان جزو کشورهای درجه دو یا سه اروپاست و از نظر برگزاری نسبت به کشورهای دیگر اروپایی ضعیفتر است. البته شاید این مسئله به خاطر این باشد که میزبانی یکباره به آنها محول شد و بلغارستان به خاطر انصراف مجارستان به عنوان میزبان المپیک تابستانی انتخاب شد.

دولو گفت: به هر حال روز به روز اوضاع کاروان ایران بهتر و کارها روبراه می‌شود. به نظرم اگر شرایط مناسب باشد ما نسبت به دوره قبل که در رده هفدهم المپیک قرار گرفتیم، ارتقای زیادی در کسب مدال داشته باشیم.

وی در پایان با تشکر از سفارت ایران در کشور بلغارستان که در حمایت از کاروان ایران سنگ تمام گذاشته است، تاکید کرد: امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم سربلند به ایران برگردیم و شرایطی فراهم کنیم تا لبخند به لب‌های ناشنوایان، این قشر بی ریا بنشیند.

بیست و دومین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان جهان از روز پنجشنبه در صوفیه بلغارستان آغاز شده است و تا روز سیزدهم مردادماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2104370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha